נגישות
גופן: רגיל | גדול
ניגודיות: רגיל | כהה | בהירה
ניווט: רגיל | מקלדת
מעלה אדומים עסקים
www.maale-adumim.co.il
חזרה
חץ שמאלה היסטוריה
ראשי
למעלה ימינה לעמוד הבית
כל העסקים והמבצעים של מעלה אדומים במקום 1
0
0
0

שלום טיפול זוגי ומשפחתי

טיפול זוגי
תיאור העסק
בס"ד
שלום שאנאנס MSW – מדריך ומטפל משפחתי וזוגי מוסמך ע"י האגודה הישראלית לטיפול במשפחה ובנישואין ובוגר תואר בעבודה סוציאלית מטעם האוניברסיטה העברית.

יעוץ יכול לעזור במעברים שונים בחיים : מנערות לבגרות, מרווקות לזוגיות וכן בבניית זוגיות ואו "תיקוני דרך" בחיי נישואין לאורך ימים. לפעמים זוגיות נאלמת ונעלמת מרוב מעמסת ההורות, וגם אתגרים משתנים בהורות במקביל לשינויים התפתחותים של הילדים ושוב המשפחה נדרשת "לחשב מסלול מחדש".

בנוסף לטיפול זוגי ומשפחתי, אני בעל נסיון רב בטיפול בצעירים ובוגרים בצמתים שונים ובמגוון סוגיות בחייהם ובנוסף אנשים שחוו טראומות בעברם ולא העיזו לדבר וכעת מתקשים עם השלכותיהן ומרגישים לבד ותקועים. גם התייעצות קצרה לפני שינוי כלשהו או לפני החלטה להתחיל בטיפול הינה חשובה ואף חיונית ואני מזמין אתכם לבוא ולהתלבט יחד איתי. אני מציע לא לחכות לרגע השיא של המשבר שעלול להיות גם נקודת אל-חזור. התייעצות של 2-3 פגישות עשויה לעשות "סדר בראש" ולשקול מתוך אחריות אם יש צורך בהתערבות טיפולית ומאיזה סוג. גישתי פתוחה ומשתפת, בגובה העיניים.

כמדריך, אני מזמין מטפלים המעוניינים להרחיב את "היריעה " והראיה בטיפולים מסוימים ע"י הסתכלות משפחתית, לבוא ולהתייעץ עימי, אם חד-פעמית ואם לטווח ארוך יותר. כאדם וכמטפל אני מאמין בכוחם של בני אדם להתמודד עם שינוי וכי משבר טומן בחובו פוטנציאל לצמיחה והתחדשות, אם רק נשכיל לצאת מהבדידות, נפסיק לחשוב "שהזמן יעשה את שלו" ושנודה בפני עצמנו שיש גבול "לטיפול עצמי". שיתוף מישהו זר אינו ביטוי לחולשה או תלות, אולי זה דווקא ביטוי של חוזק וחיוניות.



צור קשר
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
אימייל
פרטי פניה
השאר פרטים לשליחת פניה ליצירת קשר
שליחת פניה